S temi akcijami multinacionalno korporacijo pozivajo, naj konča svojo odvisnost od plastike za enkratno uporabo in prevzame svoj del odgovornosti za reševanje problema onesnaženosti s plastiko, so sporočili iz gibanja Greenpeace.

Graham Forbes, vodja projekta kampanje proti plastiki pri organizaciji Greenpeace, je povedal: "Lani je Nestlé proizvedel šokantnih 1,7 milijonov ton plastične embalaže, - gre za količino plastike, ki zapolni skoraj 300 smetarskih tovornjakov na dan - kar je 13 odstotkov več kot leto poprej. Neverjetno neodgovorno je, da Nestlé vsako leto proizvede na stotine milijard plastičnih izdelkov, ki so v uporabi le nekaj sekund, nato pa odvrženi več generacij zastrupljajo naše skupnosti, oskrbovalno verigo s hrano in ekosisteme."
Zavoljo našega planeta in zdravja ljudi mora Nestlé nemudoma zmanjšati svojo produkcijo plastične embalaže
"Danes ljudje iz celega sveta od podjetja Nestlé aktivno zahtevajo, da pokaže prave vodstvene sposobnosti in se sooči s kulturo kopičenja smeti, na kateri temelji njihov trenutni poslovni model. Vodenje ne pomeni, da preprosto zamenjaš plastiko z drugim materialom za enkratno uporabo, kot sta npr. papir in bioplastika, ki uničujoče poosledice kopičenja smeti le premesti na svetovne gozdove in kmetijske površine. Zavoljo našega planeta in zdravja ljudi mora Nestlé nemudoma zmanjšati svojo produkcijo plastične embalaže za enkratno uporabo in investirati v sisteme dostave, ki temeljijo na ponovnem polnjenju ter ponovni uporabi."

Katja Podbevšek, vodja kampanje proti plastiki za enkratno uporabo pri Greenpeace Slovenija, je dodala: "Tudi v Sloveniji so ljudje čedalje bolj zaskrbljeni zaradi prekomerne rabe plastike, ki duši naš planet. Vsak dan prispe na naše trgovske police neverjetna količina plastika, ki se ji težko izognemo. Velika podjetja kot je Nestlé, ki služijo z izdelki ovitimi v plastiko, morajo skupaj s trgovci prevzeti svoj del odgovornosti za reševanje tega velikega okoljskega problema. Na naše police mora priti manj plastike. Problem moramo začeti reševati pri izvoru, ne šele v naših domovih."
V Sloveniji dvotedenska akcija zbiranja plastičnih smeti
Greenpeace je vse od Manile do Rotterdama ter nato ob reki Ren vse do sedeža podjetja Nestlé v Švici s 'plastično pošastjo' dvigal ozaveščenost o problemu proizvodnje plastike in plastičnih odpadkov vsepovsod po svetu. Tudi v Sloveniji je organizacija zadnja dva meseca ozaveščala o vlogi velikih podjetij pri problemu onesnaženosti s plastiko. V okviru tega je potekala tudi dvotedenska zbiralna akcija Nestléjevih plastičnih smeti, v kateri so lahko sodelovali posamezniki.
Greenpeace zahteva, da podjetja s prodajnimi izdelki široke potrošnje kot so Nestlé, Unilever, Coca-Cola, PepsiCo, Danone, Johnson & Johnson in Mars, postanejo transparentna in aktivna v svojih prizadevanjih za takojšnjo zmanjšanje produkcije plastične embalaže ter obenem investirajo v alternativne sisteme ponovnega polnjenja in ponovne uporabe. Do danes je več kot tri milijone ljudi iz celega sveta podpisalo peticijo, ki od blagovnih znamk zahteva začetek izvajanja konkretnih ukrepov, v Sloveniji pa je peticijo podpisalo kar 6500 posameznikov.
KOMENTARJI (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV