Kot vodilna medijska hiša v Sloveniji nosimo odgovornost, da pomembnim družbenim temam dajemo glas. Pri vseh teh projektih sodelujemo s številnimi nevladnimi organizacijami, ambasadorja naših pobud pri projektu Veriga dobrih ljudi sta voditelja naših informativnih oddaj Nuša Lesar in Jani Muhič, novinarka Tea Šentjurc, ki s svojimi poglobljenimi prispevki odkriva dobre prakse trajnostnega, pa je ambasadorka naših ESG pobud.

3391 brezplačnih oglasov za več kot 20 nevladnih organizacij
V letu 2024 smo nevladnim organizacijam namenili 1661 minut televizijskega oglasnega prostora, kar pomeni, da smo v našem progrmau predvajali kar 3391 brezplačnih oglasov in s tem več kot 20 organizacijam pomagali doseči širšo javnost in pridobiti dodatno podporo za njihove projekte. Ob oglasni podpori smo v naš program umestili tudi 68 televizijskih prispevkov, ki so osvetlili zgodbe tistih, ki potrebujejo pomoč, ravno tako so več deset člankov o družbeno odgovornih temah in trajnosti objavili tudi naši spletni portali. Eden naših najodmevnejših projektov je Veriga dobrih ljudi, s katerim že šest let opozarjamo na socialne stiske, revščino, duševne težave otrok in stanovanjske izzive družin. Decembra so tako tudi z našo pomočjo s kampanjo o ozaveščanju javnosti o energetski revščini zbrali 295 tisoč evrov za ljudi, ki zaradi visokih položnic zime preživljajo v mrzlih stanovanjih in hišah.

Na ravni skupine CME, katere del smo, sledimo strategiji družbene odgovornosti CME Cares, ki temelji na treh stebrih: pomoči otrokom v stiskah, trajnostnem izobraževanju in varovanju okolja. V primeru nesreč na državnem in mednarodnem Sodelujemo z Rdečim križem Slovenije, Zvezo Anita Ogulin in ZPM ter se pridružujemo vseslovenskim akcijam za pomoč otrokom z redkimi boleznimi, pri čemer aktivno pozivamo k zbiranju donacij.
Štirje dnevi plačanega prostovoljstva za vsakega zaposlenega
Prostovoljstvo in pomoč družbeno odgovornim projektov spodbujamo pri vseh zaposlenih, zato imajo vsi na voljo 4 plačane dni letno za prostovoljsko delo, kar jim omogoča aktivno udeležbo pri različnih humanitarnih akcijah. Kot poudarja Tanja Picek, vodja družbeno odgovornih projektov in odgovorna oseba za varstvo osebnih podatkov, so v letu 2024 naši sodelavci skupaj opravili kar 392 ur prostovoljskega dela – pomagali so sestavljati pograde v počitniškem domu v Zambratiji, napolnili 200 šolskih torb z šolskimi potrebščinami in pred Miklavževim obdarovanjem pomagali v skladišču Zveze Anita Ogulin in ZPM, ob tem se številni sodelavci se že vrsto let udeležujejo krvodajalskih akcij in pomagajo civilni zaščiti.
54 socialno ogroženim družinam smo podarili še dostop do VOYO in predvsem 5ke, da so šolarji laže prebrodili učne težave. Konec leta smo uvedli podnapise za naše oddaje v slovenščini, s čimer izboljšujemo dostopnost naših vsebin za več kot 200 tisoč oseb z izgubo sluha v Sloveniji.
Trajnostna produkcija in odgovorno sodelovanje z dobavitelji
S pobudo POP me briga! na Pro Plus uresničujemo ESG prizadevanja na treh ključnih področjih – okolju, poslovanju in zaposlenih. Pri skrbi za okolje v produkcijo naših serij in resničnostih šovih vključujemo trajnostne prakse po smernicah certifikata Albert za trajnostno filmsko produkcijo in zmanjšanje ogljičnega odtisa produkcij. Miha Kirn, vodja nabave in ESG dodaja, da so v lanskem letu certifikat Albert pridobile 4 oddaje, med njimi tudi priljubljeni Slovenija ima talent in Kmetija, še tri produkcije pa so v fazi pridobivanja certifikata.

Lansko leto smo v sklopu naše zaveze do informiranja gledalcev ustvarili tudi serijo spletnih izobraževalnih videov, ki smo jih poimenovali Hiša ljubezni: Totalno iskreno. Petra Strašek, vodja produkcije igranih vsebin, poudarja, da je ustvarjanje zgodb, ki so poleg tega, da zabavajo, tudi odgovorne do družbe, je naše osrednje vodilo. Ob tem smo oddaji Delovna akcija skupaj z našimi partnerji ponovno pomagali socialno šibkim družinam, v oddaji Štartaj Slovenija pa skupaj s partnerji projekta podpirali inovativne trajnostne poslovne ideje.
Pri poslovanju zagotavljamo skladnost poslovanja, visoke standarde kibernetske varnosti, odgovorno sodelovanje z dobavitelji in varstvo osebnih podatkov. Zavedamo se, da je varnost osebnih podatkov vseh deležnikov – uporabnikov naših spletnih strani, gledalcev, zaposlenih in poslovnih partnerjev – izjemnega pomena. Sledimo najboljšim praksam in smernicam s področja informacijske varnosti ter redno posodabljamo varnostne protokole, da zagotovimo učinkovito zaščito podatkov pred nepooblaščenim dostopom, zlorabo ali izgubo. Zaposlene ozaveščamo o pomenu varstva podatkov in skrbimo za ustrezno implementacijo varnostnih ukrepov v vseh naših digitalnih in poslovnih procesih.
Dodaten mesec dni plačanega dopusta na vsakih 5 let
Naši zaposleni so ključ do uspeha, zato jim zagotavljamo spodbudno delovno okolje in razvojne priložnosti. S tedenskimi brezplačnimi masažami ter ozaveščanjem o pomenu duševnega zdravja skrbimo za njihovo zdravje in dobro počutje. Za še boljše ravnovesje med delom in prostim časom pa od letos dalje uvajamo iniciativo Recharge by PPF, s katero zaposleni prejmejo dodatnih 20 plačanih dni dopusta na vsakih dopolnjenih pet let zaposlitve, izpostavlja Nataša Plementaš, direktorica HR oddelka.
Vseskozi vlagamo v osebni in strokovni razvoj zaposlenih – ponujamo jezikovne tečaje ter specializirana izobraževanja o zdravju, kibernetski varnosti in komunikacijskih veščinah. Za trajnosten prevoz do službe imajo zaposleni na voljo brezplačno naročnino na Nomago e-kolesa in enkrat letno kolesarski servis. Poleg tega organiziramo za otroke zaposlenih organiziramo obisk dedka Mraza, darila za prvošolčke in prost dan za starše prvošolčkov.
S pobudo Green Week, ki jo vsako leto izvajamo vse medijske hiše v skupini CME, dodatno spodbujamo trajnost. V ediciji 2024 smo zbirali in si izmenjevali rabljena oblačila, zbirali odpadne baterije, male gospodinjske aparate, odeje za zavetišča ter rabljena očala, uživali vegetarijansko hrano in si izmenjevali sadike.
V Pro Plus verjamemo v moč skupnosti in pomen solidarnosti. S svojo vsebino in pobudami si prizadevamo ustvarjati trajnostno in družbeno odgovorno prihodnost. Naša vloga ni le v informiranju in zabavi, temveč tudi v soustvarjanju boljšega in pravičnejšega sveta za vse.
KOMENTARJI (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV