Analiza, ki so jo konec lanskega in v začetku letošnjega leta izvedle potrošniške organizacije v devetih članicah EU, tudi Slovenije, je pokazala, da bodo električni avtomobili že kmalu cenovno najugodnejša izbira pri nakupu osebnega vozila.
Skupni stroški lastništva avtomobilov na alternativni pogon v Sloveniji že padajo. Trenutno so sicer električna vozila še vedno nekoliko dražja od avtomobilov na klasični motorni pogon. Vendar pa si lahko lastniki ta strošek precej znižajo s subvencijo eko sklada, ki trenutno znaša 4500 evrov. Analitiki pa ocenjujejo, da se bodo stroški nakupa novega avtomobila z električnim ali vodikovim pogonom v naslednjem desetletju drastično znižali. K temu naj bi prispevalo predvsem zniževanje cen akumulatorjev in gorivnih celic, pa tudi bolj široka ponudba električnih vozil.
Tudi v Sloveniji je dostopnost električnih vozil iz dneva v dan večja in pri tem sodeluje tudi slovenski proizvajalec vozil. Novomeški Revoz namreč kot edina Renaultova tovarna na svetu izdeluje njihov model twingo, prav tako tudi edini na svetu izdelujejo električno različico tega avtomobila, model Twingo E-Tech electric. Tudi električni twingo ostaja zvest privlačnemu, pametnemu in prilagodljivemu dizajnu, s katerim je tudi zaslovel.
Samo za slovenski trg v Revozu izdelujejo tudi posebno omejeno serijo električnega twinga I Feel Slovenia, ki z dodatno opremo ponuja še več ekskluzivnosti. Z nakupom doma izdelanega električnega vozila pa se spodbuja tudi slovensko gospodarstvo, saj Revoz, ki dnevno izdela nekaj več kot 700 vozil (poleg twingov še druga dva modela vozil), zaposluje nekaj več kot 2400 ljudi.
Tretji najbolj prodajan električni avtomobil v Sloveniji
Ravno zaradi njegove dostopnosti na slovenskem trgu ter majhnosti in priročnosti za mestne vožnje, je twingo E-tech electric v slabega pol leta od začetka serijske proizvodnje postal tretji najbolj prodajani električni avtomobil v Sloveniji, takoj za Renault ZOE. Samozavestno pa osvaja tudi druge trge po Evropi, kar dokazujejo tudi naročila, ki se še vedno povečujejo.
To pa ne preseneča, saj je prav Twingo E-tech electric nekako prava definicija okolju prijaznega električnega vozila. Je namreč ravno dovolj majhen in lahek, hkrati pa dovolj zmogljiv, da ga povprečen mestni uporabnik ne bo polnil več kot dvakrat na teden.
Električni twingo je bil rojen za mestni promet prihodnosti, saj je namesto z motorjem na notranje izgorevanje opremljen z električnim motorjem z močjo 60 kW (82 KM) in navorom 160 Nm. Vozilo tako nima izpušnih cevi, ne oddaja nobenih emisij in torej ne onesnažuje okolja med vožnjo.
Vozilo je kompaktne oblike in ima najmanjši obračalni krog v razredu. Zato s parkiranjem ne boste imeli težav. V njem sta združeni okretnost in vodljivost mestnega avtomobila ter živahnost električnega motorja. Pri mestni vožnji najvišja stopnja zaviranja denimo omogoča, da boste manj pritiskali na zavorno stopalko, s tem pa bo vsakodnevna vožnja bolj enostavna. Ko namreč spustite stopalko za plin, vozilo takoj preklopi v regenerativno zaviranje. S tem pa premik od semaforja do semaforja ni tako naporen tudi v največji gneči, saj je vaša noga kar se da spočita. Ko se z električnim twingom vozite po avtocesti, pa lahko izberete enakomerno stopnjo zaviranja in vozite podobno kot v prostem teku.
Z enim polnjenjem se lahko z njim po mestu vozite kar cel teden
Visokozmogljiva baterija (22 kWh), ki je nameščena pod pokrovom in ki napaja motor, omogoča, da lahko z enim polnjenjem avtomobil prevozi do 270 kilometrov v ciklu za mestno vožnjo in 190 kilometrov v ciklu za avtocesto. To pomeni, da lahko avtomobil ves teden uporabljate za vožnjo v službo in po mestnih opravkih, ne da bi morali vozilo polniti. Če pa se vozite v nekoliko bolj oddaljen kraj, pa boste vozilo doma napolnili vsak drugi dan.
Z njim se boste lahko odpravili tudi na kakšen izlet. Če namreč vklopite način ECO, ki omeji pospeševanje in najvišjo hitrost na avtocesti, lahko doseg na avtocesti še podaljšate do 225 kilometrov.

Twingo E-tech electric je opremljen s polnilnikom Caméléon, s katerim ga lahko polnite doma, v službi ali na polnilni postaji z izmeničnim tokom z močjo 22 kW. Baterijo lahko samo v eni uri napolnite do 80 odstotkov, če se vam mudi, pa v polurnem polnjenju pridobite že okoli 80 kilometrov dosega vožnje.
S pomočjo 18-centimetrskega zaslona Easy Link pa lahko v realnem času preverjate razpoložljivost polnilnih postaj. Poleg tega pa ga lahko povežete z vašim pametnim telefonom in s pomočjo aplikacije My Renault upravljate doseg vožnje ali pripravite vozilo pred zagonom. Denimo pri različici I Feel Slovenia lahko še v stanovanju v vozilu vključite gretje sedežev, da bo vaša vožnja od prve sekunde prijetna in topla.
Renault si prizadeva za svet, ki bo bolj prijazen do okolja. Zato se v zadnjih letih posveča razvoju električne mobilnosti, s katero bomo dosegli okoljske cilje za zmanjšanje onesnaženja s CO2. Promet je namreč eden od večjih onesnaževalcev našega planeta s toplogrednimi plini, ki povzročajo podnebne spremembe. Renault pa se je zavezal k uresničevanju teh družbenih sprememb.
Sponzorirana vsebina