
Ti dve spremembi – daljša vožnja na delo in manjša motivacija za nakup varčnega vozila – izničita 90 odstotkov začetnega zmanjšanja izpustov. Če se k temu doda še več izpustov iz stavb, ki izhajajo iz več bivanjskega prostora, in manjšo uporabo javnega prometa, se na dolgi rok emisije povečajo, ne zmanjšajo, kot je pogosto upanje ob povečanju dela na daljavo, je dejal Waldemar Marz, raziskovalec pri inštitutu Ifu.
Modelski izračuni temeljijo na podatkih iz ZDA, jih je pa možno aplicirati tudi na Evropo, saj da ima večina razlik, kot so dohodek na prebivalca, izbira vozil in cene zemljišč, malo vpliva na rezultate, ki so prvenstveno izraženi v odstotkih, je dodal Marz.
KOMENTARJI (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV